Frunze de ciocolata pentru decor

IMG_20140418_140519_Fotor

Daca vreti sa va decorati torturile si prajiturile intr-un mod inedit,va dau o idee. Reteta am luat-o din „Caietul cu retete” si credeti-ma ca am fost foarte mandra de rezultat.

Ingrediente

  • 1 tableta ciocolata alba sau neagra
  • frunze de trandafir japonez

Mod de preparare

Rupem ciocolata bucatele si o topim pe baie de aburi. Amestecam pana la omogenizare. Ciocolata o pastram in timpul operatiunii deasupra vasului cu apa clocotita ca sa nu se intareasca.

Pregatim din timp frunzele. Le spalam si le uscam. Cu o lingurita punem ciocolata topita pe dosul frunzei. O intindem cu ajutorul unei pensule pe toata suprafata frunzei.

314x418_frunze-de-ciocolata-pt-decor-313211314x418_frunze-de-ciocolata-pt-decor-313224

Stratul de ciocolata nu trebuie sa fie nici foarte gros pt ca vor iesi butucanoase, nici foarte subtiri sa nu se rupa. Terminam toate frunzele si le dam la rece pt cel putin 30 de minute. Le desfacem cu mare grija si le pastram la frigider pana in momentul intrebuintarii.

IMG_20140418_140500_Fotor_Collage_Fotor

 

Dintr-o tableta de ciocolata ies aproximativ 8 frunze.

 

Despre Reteteyummy

Acest blog este asemenea unui caiet cu retete,doar ca este online. Din pasiunea mea pentru bucatarie,am creat acest blog culinar si vreau sa impartasesc asta si cu alti iubitori ai gastronomiei. Am inceput prin a-mi posta retetele in urma cu mai bine de jumatate de an pe site-ul "bucataras.ro".Acolo mi-a venit si ideea de a avea propriul blog.De acolo am invatat o multime de retete. Aici este locul unde vreau sa imbin utilul cu placutul,unde se formeaza arta,iar principalul ingredient este dragostea pt bucatarit. Incep timid,accept si astept sfaturile,criticile si laudele voastre.Imi cer scuze de pe acum pentru calitatea mai proasta a unora dintre fotografii,dar cum spuneam,incep timid. Unele poze sunt facute cu ceva timp in urma,cand nu visam la asa ceva. Promit insa,ca imediat ce retetele vor fi refacute,pozele se vor schimba.Va multumesc pentru intelegere!Sper sa va placa si sa va delectati privirea,iar dupa ce veti incerca retetele si papilele gustative. Va doresc spor la treaba, pofta buna si va multumesc pt vizita!
Acest articol a fost publicat în Dulciuri&prajituri și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Frunze de ciocolata pentru decor

  1. Pingback: Tort festiv | reteteyummy

Lasă un răspuns

