Spaghete la cuptor

IMG_20140312_210941_Fotor

Aceasta reteta am vazut-o pe Bucataras.ro si am incercat-o imediat. Mie si alor mei ne-a placut foarte mult. Merita s-o incercati si voi. 🙂

Ingrediente

  • 250 gr spaghete
  • 200 gr cascaval
  • 200 gr sunca presata
  • 125 gr mozzarella
  • pt sosul bechamel
  • 60 gr unt
  • 600 ml lapte
  • 50 gr faina
  • sare,piper

Mod de preparare

Punem spaghetele la fiert in apa cu sare.

Pregatim sosul. Untul il topim pe foc,adaugam faina amestecand continuu cu un tel. Laptele fierbinte se adauga putin cate putin peste compozitia de unt si faina.Adaugam sare si piper dupa gust.

Scurgem spaghetele de apa,apoi le amestecam cu sosul,sunca si cascavalul taiat cubulete.(eu am taiat sunca mai mare)Deasupra adaugam mozzarella data pe razatoarea mare(sau maruntita cu mana) si bagam la cuptorul preincalzit pana se rumeneste.

Tipsuri

 

  • Mozzarella se poate adauga in amestecul de spaghete,sunca,cascaval si sos.
  • Potriviti gustul de sare si piper dupa ce ati amestecat toate ingredientele.

314x418_spaghete-la-cuptor-303505_Fotor

Enjoy!

 

Despre Reteteyummy

Acest blog este asemenea unui caiet cu retete,doar ca este online. Din pasiunea mea pentru bucatarie,am creat acest blog culinar si vreau sa impartasesc asta si cu alti iubitori ai gastronomiei. Am inceput prin a-mi posta retetele in urma cu mai bine de jumatate de an pe site-ul "bucataras.ro".Acolo mi-a venit si ideea de a avea propriul blog.De acolo am invatat o multime de retete. Aici este locul unde vreau sa imbin utilul cu placutul,unde se formeaza arta,iar principalul ingredient este dragostea pt bucatarit. Incep timid,accept si astept sfaturile,criticile si laudele voastre.Imi cer scuze de pe acum pentru calitatea mai proasta a unora dintre fotografii,dar cum spuneam,incep timid. Unele poze sunt facute cu ceva timp in urma,cand nu visam la asa ceva. Promit insa,ca imediat ce retetele vor fi refacute,pozele se vor schimba.Va multumesc pentru intelegere!Sper sa va placa si sa va delectati privirea,iar dupa ce veti incerca retetele si papilele gustative. Va doresc spor la treaba, pofta buna si va multumesc pt vizita!
Acest articol a fost publicat în Paste și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

