Prajitura fara nume

IMG_20140520_154002-2_Fotor

Sau mai bine zis,prajitura cu ce-am avut. As putea sa-i zic,prajitura cu crema de vanilie,sau,prajitura cu blat de cacao….Dar nu asta conteaza prea mult. Pana la urma tot prajitura e. Asa ca….mai jos aveti reteta la „prajitura” 🙂 

Ingrediente

  • Blat
  • 7 oua
  • 7 linguri zahar
  • 7 linguri faina
  • 2 linguri cacao
  • 1 praf de copt
  • Crema
  • 2 plicuri „Crema pt prajituri cu vanilie” dr Oetker
  • 500 ml lapte
  • 6 linguri zahar pudra
  • Sirop
  • 150 ml lapte
  • 2 lingurite zahar
  • 1 lingurita ness

Mod de preparare

Blat

Separam ouale. Batem albusurile spuma cu un praf de sare. Cand s-au intarit,adaugam zaharul,lingura cu lingura,mixam in continuare pana se topeste zaharul Adaugam apoi galbenusurile si mixam in continuare. Faina amestecata cu praful de copt si cacaoa,o adaugam in spuma de oua si amestecam cu grija cu o lingura. Punem blatul intr-o tava tapetata cu hartie de copt(25/34 cm) si dam la cuptorul preincalzit pt 15-20 de minute,sau pana trece testul scobitorii. Scoatem blatul si lasam la racit.

Crema se va prepara dupa indicatiile de pe plic. Se pune praful de crema in robotul de bucatarie.Se adauga laptele si zaharul pudra.Se mixeaza la viteza mica la inceput,apoi 3 minute la viteza mare pana se intareste.

Sirop Laptele il punem pe foc,adaugam zaharul si ness-ul si lasam pana se dizolva tot zaharul.

Dupa ce blatul s-a racit,il insiropam si adaugam crema. Nivelam frumos,iar deasupra radem ciocolata. Eu am taiat capacul prajiturii si l-am dat pe razatoare.

A iesit minunata! 🙂

IMG_20140520_131225-1_Fotor IMG_20140520_153707_Fotor

Enjoy!

Despre Reteteyummy

Acest blog este asemenea unui caiet cu retete,doar ca este online. Din pasiunea mea pentru bucatarie,am creat acest blog culinar si vreau sa impartasesc asta si cu alti iubitori ai gastronomiei. Am inceput prin a-mi posta retetele in urma cu mai bine de jumatate de an pe site-ul "bucataras.ro".Acolo mi-a venit si ideea de a avea propriul blog.De acolo am invatat o multime de retete. Aici este locul unde vreau sa imbin utilul cu placutul,unde se formeaza arta,iar principalul ingredient este dragostea pt bucatarit. Incep timid,accept si astept sfaturile,criticile si laudele voastre.Imi cer scuze de pe acum pentru calitatea mai proasta a unora dintre fotografii,dar cum spuneam,incep timid. Unele poze sunt facute cu ceva timp in urma,cand nu visam la asa ceva. Promit insa,ca imediat ce retetele vor fi refacute,pozele se vor schimba.Va multumesc pentru intelegere!Sper sa va placa si sa va delectati privirea,iar dupa ce veti incerca retetele si papilele gustative. Va doresc spor la treaba, pofta buna si va multumesc pt vizita!
Acest articol a fost publicat în Dulciuri&prajituri și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

