Tortilla de patatas

IMG_20140805_152202_Fotor

Aceasta este o reteta autentica spaniola pe care am invatat-o de la buna mea prietena,Violeta. Este o reteta care se face foarte usor si este foarte gustoasa. Spaniolilor nu le lipseste aceasta gustarica. In traducere libera ar fi „Omleta cu cartofi”.

Incercati-o si nu veti regreta! 🙂

Ingrediente

4-5 cartofi mai maricei

4 oua

1 ceapa mai mare sau 2 mai mici

ulei pt prajit

sare

Mod de preparare

Curatam cartofii de coaja si-i spalam,apoi ii taiem rondele. Intr-o tigaie antiaderenta punem uleiul(ca la cartofi prajiti),il lasam sa se incinga bine,apoi punem cartofii.

IMG_20140805_143438

Lasam sa se undeasca putin,amestecand in ei sa nu se lipeasca,dupa care adaugam ceapa sau cepele(acum depinde si dupa gustul fiecaruia.Puteti pune si mai multe cepe) taiate marunt.

IMG_20140805_144149

Lasam la prajit,amestecand din cand in cand.

IMG_20140805_145652

Cand cartofii sunt prajiti,adaugam sare dupa gust. Intr-un castron batem cele patru oua cu o furculita. Scurgem cartofii de ulei si-i punem peste ouale batute. Amestecam bine pana la omogenizare completa.

IMG_20140805_150533

In tigaia antiaderenta,punem putin ulei,lasam sa se incinga bine,apoi adaugam toata compozitia de cartofi cu oua. Lasam sa se prajeasca(ca la clatite),apoi punem un platou mare peste tigaie si rasturnam. Punem inapoi in tigaie partea neprajita si o mai lasam 5 minute.

IMG_20140805_151151

Rasturnam pe un platou si o servim calda. Este foarte buna si rece(asa am auzit de la prietena mea ca la mine n-a mai ramas sa incerc si varianta rece. 😉 )

 

 

IMG_20140805_152153_Fotor IMG_20140805_152239_Fotor

 

E foarte buna ca atare,ca si gustare,mic dejun sau langa o bucatica de fripturica.

 

IMG_20140805_151927_Fotor

Enjoy!

 

Despre Reteteyummy

Acest blog este asemenea unui caiet cu retete,doar ca este online. Din pasiunea mea pentru bucatarie,am creat acest blog culinar si vreau sa impartasesc asta si cu alti iubitori ai gastronomiei. Am inceput prin a-mi posta retetele in urma cu mai bine de jumatate de an pe site-ul "bucataras.ro".Acolo mi-a venit si ideea de a avea propriul blog.De acolo am invatat o multime de retete. Aici este locul unde vreau sa imbin utilul cu placutul,unde se formeaza arta,iar principalul ingredient este dragostea pt bucatarit. Incep timid,accept si astept sfaturile,criticile si laudele voastre.Imi cer scuze de pe acum pentru calitatea mai proasta a unora dintre fotografii,dar cum spuneam,incep timid. Unele poze sunt facute cu ceva timp in urma,cand nu visam la asa ceva. Promit insa,ca imediat ce retetele vor fi refacute,pozele se vor schimba.Va multumesc pentru intelegere!Sper sa va placa si sa va delectati privirea,iar dupa ce veti incerca retetele si papilele gustative. Va doresc spor la treaba, pofta buna si va multumesc pt vizita!
Acest articol a fost publicat în Aperitive&Garnituri și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

