Dulceata de visine

dulc de visine (1)_Fotor

Dulceata de visine este printre preferatele mele. Daca mi-ati da sa aleg intre dulceata de visine si cea de afine,mi-ar fi imposibil sa clasez pe una din ele pe locul 1.

Ingrediente

2 kg visine

2 kg zahar

zeama de la o lamaie

Mod de preparare

Spalam visinele si le curatam de samburi. Dupa ce am terminat de scos samburii,punem visinele intr-o cratita,adaugam zaharul peste ele si le lasam asa pana a doua zi.

Asezam cratita pe foc mic si lasam să fiarba avand grija sa luam spuma care se formeaza la suprafata .

Amestecam usor, din cand în cand . Cand nu se mai formeaza spuma adaugam zeama de lamaie și mai lasam sa fiarba pana în momentul in care picaturile de dulceata turnate pe o farfurie rece,nu mai curg .Trebuie incercata destul de des,ca sa n-o lasam sa fiarba prea mult. Dulceata trebuie sa-si pastreze culoarea,rosu inchis.

Punem dulceata fierbinte in borcane spalate si sterilizate,inchidem ermetic,intoarcem borcanele cu susul in jos si le acoperim cu o patura pana a doua zi,dupa care le transferam la loc de cinste in camara.

dul de visine (4)_Fotor

Enjoy!

Despre Reteteyummy

Acest blog este asemenea unui caiet cu retete,doar ca este online. Din pasiunea mea pentru bucatarie,am creat acest blog culinar si vreau sa impartasesc asta si cu alti iubitori ai gastronomiei. Am inceput prin a-mi posta retetele in urma cu mai bine de jumatate de an pe site-ul "bucataras.ro".Acolo mi-a venit si ideea de a avea propriul blog.De acolo am invatat o multime de retete. Aici este locul unde vreau sa imbin utilul cu placutul,unde se formeaza arta,iar principalul ingredient este dragostea pt bucatarit. Incep timid,accept si astept sfaturile,criticile si laudele voastre.Imi cer scuze de pe acum pentru calitatea mai proasta a unora dintre fotografii,dar cum spuneam,incep timid. Unele poze sunt facute cu ceva timp in urma,cand nu visam la asa ceva. Promit insa,ca imediat ce retetele vor fi refacute,pozele se vor schimba.Va multumesc pentru intelegere!Sper sa va placa si sa va delectati privirea,iar dupa ce veti incerca retetele si papilele gustative. Va doresc spor la treaba, pofta buna si va multumesc pt vizita!
Acest articol a fost publicat în Conserve și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

