Biscuiti cu fulgi si faina de ovaz

IMG_20140509_221758  314x418_biscuiti-cu-fulgi-si-faina-de-ovaz-317808

Biscuiti cu ovaz,sau fursecuri cu ovaz…. Sunt un desert minunat si foarte sanatosi si satiosi. Cu lapte,lamga cafea(pt adulti) sau ca atare,cu siguranta veti prinde drag de ei. Si unde mai pui ca se fac si foarte repede. 🙂

Ingrediente

  • 200 gr unt
  • 2 linguri miere
  • 2 linguri lapte
  • esenta de vanilie
  • 200 gr faina de ovaz
  • 1 vf cutit bicarbonat
  • 1 si 1/2 lingurita praf de copt
  • 150 gr fulgi de ovaz
  • 150 gr zahar brun(eu am folosit indulcitor)
  • Optional
  • 2 linguri cu varf cu ciocolata 75% cacao,maruntita cu cutitul
  • stafide

Mod de preparare

Untul(la temperatura camerei) l-am taiat cubulete si l-am pus intr-un castron cu sarea si indulcitorul(zaharul).Am mixat pana a devenit un amestec cremos.Am adaugat mierea,vanilia si laptele si am mixat pana am omogenizat.Daca folositi ciocolata,adaugati si mixati scurt. Faina am amestecat-o cu praful de copt si bicarbonatul si am adaugat peste crema de unt.Am incorporat cu mixerul la viteza mica.Am adaugat fulgii de ovaz si am omogenizat bine compozitia.

Cu ajutorul unei lingurite,am luat din compozitie si am pus pe hartia de copt.Se pun la distanta intre ei pt ca se vor intinde in timpul coptului. Am aplatizat putin.

314x418_biscuiti-cu-fulgi-si-faina-de-ovaz-317805 314x418_biscuiti-cu-fulgi-si-faina-de-ovaz-317806

In mijlocul fiecarui biscuite am pus cate o stafida.Am dat la cuptor pana s-au rumenit frumos.

314x418_biscuiti-cu-fulgi-si-faina-de-ovaz-317807

I-am scos si i-am pus pe un gratar la racit.

IMG_20140509_214843 IMG_20140509_221550 IMG_20140509_221719

Spor la treaba si pofta buna! 🙂

Despre Reteteyummy

Acest blog este asemenea unui caiet cu retete,doar ca este online. Din pasiunea mea pentru bucatarie,am creat acest blog culinar si vreau sa impartasesc asta si cu alti iubitori ai gastronomiei. Am inceput prin a-mi posta retetele in urma cu mai bine de jumatate de an pe site-ul "bucataras.ro".Acolo mi-a venit si ideea de a avea propriul blog.De acolo am invatat o multime de retete. Aici este locul unde vreau sa imbin utilul cu placutul,unde se formeaza arta,iar principalul ingredient este dragostea pt bucatarit. Incep timid,accept si astept sfaturile,criticile si laudele voastre.Imi cer scuze de pe acum pentru calitatea mai proasta a unora dintre fotografii,dar cum spuneam,incep timid. Unele poze sunt facute cu ceva timp in urma,cand nu visam la asa ceva. Promit insa,ca imediat ce retetele vor fi refacute,pozele se vor schimba.Va multumesc pentru intelegere!Sper sa va placa si sa va delectati privirea,iar dupa ce veti incerca retetele si papilele gustative. Va doresc spor la treaba, pofta buna si va multumesc pt vizita!
Acest articol a fost publicat în Dulciuri&prajituri și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

