Mousse din trei feluri de ciocolata la pahar

IMG_20140828_175501 IMG_20140828_175440

Pt cine doreste sa impresioneze cu un desert la pahar mai special,recomand cu drag acest desert ciocolatos.

Ingrediente

Mousse de ciocolata alba
100 gr ciocolata alba
200 gr frisca lichida
6 grame gelatina
Mousse de ciocolata cu lapte
100 gr ciocolata cu lapte
200 gr frisca lichida
6 grame gelatina
Mousse de ciocolata neagra
100 gr ciocolata neagra
200 gr frisca lichida
6 grame gelatina

In total va sunt necesare doua plicuri de gelatina de la dr Oetker,pe care le impartiti la trei. Plicul are 10 grame,dar nu-i bai daca o folositi pe toata. 🙂

Mod de preparare

Incepem prepararea pe rand.

Mousse de ciocolata alba

Intr-o craticioara,punem 100 gr frisca si ciocolata rupta bucati mici.Punem pe foc pe baie de aburi si amestecam pana se topeste ciocolata.Restul de frisca o batem bine cu mixerul. Gelatina o punem in 50 ml apa si o lasam 10 min sa se hidrateze. Dupa ce s-a umflat o punem pe baie de aburi pana devine lichida. Nu se fierbe! Adaugam gelatina peste ciocolata alba topita si amestecam bine. Cand compozitia s-a racit se adauga frisca batuta si se amesteca.Punem in cupe si dam la frigider pana ne ocupam de restul.

Procedam la fel si la mousse-ul de ciocolata cu lapte,apoi la fel si la cel de ciocolata neagra.

Dupa ce l-am facut si pe cel de ciocolata cu lapte,punem in cupe peste cel de ciocolata alba si dam la frigider pana il preparam si pe cel de ciocolata neagra.

Lasam la rece cel putin doua ore inainte de a-l servi. Ornam cu fructe(eu am avut zmeura),sau cu frisca.

IMG_20140828_175424 IMG_20140828_175705

Delicios!!!

Despre Reteteyummy

Acest blog este asemenea unui caiet cu retete,doar ca este online. Din pasiunea mea pentru bucatarie,am creat acest blog culinar si vreau sa impartasesc asta si cu alti iubitori ai gastronomiei. Am inceput prin a-mi posta retetele in urma cu mai bine de jumatate de an pe site-ul "bucataras.ro".Acolo mi-a venit si ideea de a avea propriul blog.De acolo am invatat o multime de retete. Aici este locul unde vreau sa imbin utilul cu placutul,unde se formeaza arta,iar principalul ingredient este dragostea pt bucatarit. Incep timid,accept si astept sfaturile,criticile si laudele voastre.Imi cer scuze de pe acum pentru calitatea mai proasta a unora dintre fotografii,dar cum spuneam,incep timid. Unele poze sunt facute cu ceva timp in urma,cand nu visam la asa ceva. Promit insa,ca imediat ce retetele vor fi refacute,pozele se vor schimba.Va multumesc pentru intelegere!Sper sa va placa si sa va delectati privirea,iar dupa ce veti incerca retetele si papilele gustative. Va doresc spor la treaba, pofta buna si va multumesc pt vizita!
Acest articol a fost publicat în Desert la pahar și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

