Negresa de post

IMG-20141112-WA0007_Fotor IMG-20141112-WA0002_Fotor

Pentru ca am intrat in postul Craciunului,pentru toti acei care doresc sa tina acest post,va recomand o prajiturica delicioasa care merge de minune in orice moment al zilei. E ieftina,se face rapid si e foarte,foarte gustoasa!

Ingrediente

Blat
3 cani faina
150 gr zahar
4-5 linguri cacao
1 praf de copt
1/2 cana nuca macinata(optional)
2 cani apa minerala
1/2 cana ulei
1/2 borcan dulceata de trandafiri(poate fi inlocuita cu orice alta dulceata).
Glazura
3 linguri cacao
4 linguri zahar
2 linguri ulei sau 50 gr margarina Rama
3-4 linguri apa
esenta de rom

Blat
Intr-un castron,amestecam faina,zaharul,praful de copt,cacaoa,un praf de sare. Adaugam apoi uleiul, apa minerala si omogenizam. La final,adaugam dulceata.

IMG_20141112_140242_Fotor

Punem compozitia intr-o tava(35/24 cm) tapetata cu hartie de copt si dam la cuptorul preincalzit pana trece testul scobitorii. Lasam sa se raceasca in tava.

IMG_20141112_140846_Fotor IMG_20141112_143514_Fotor

Glazura

Punem cacaoa intr-o craticioara,adaugam zaharul,omogenizam,apoi adaugam apa si uleiul sau margarina. Fierbem pana ajunge la consistenta dorita. Oprim focul si adaugam esenta de rom.

IMG_20141112_144752_Fotor

Cand glazura este calduta,o punem peste prajitura si lasam sa se raceasca foarte bine. Deasupra ornam cu nuca de cocos.

IMG_20141112_153453_Fotor
N.B.Eu am folosit nuca de cocos si la blat in loc de nuca macinata. Un deliciu!

IMG-20141112-WA0009_Fotor IMG_20141112_161518_Fotor

Enjoy!

Despre Reteteyummy

Acest blog este asemenea unui caiet cu retete,doar ca este online. Din pasiunea mea pentru bucatarie,am creat acest blog culinar si vreau sa impartasesc asta si cu alti iubitori ai gastronomiei. Am inceput prin a-mi posta retetele in urma cu mai bine de jumatate de an pe site-ul "bucataras.ro".Acolo mi-a venit si ideea de a avea propriul blog.De acolo am invatat o multime de retete. Aici este locul unde vreau sa imbin utilul cu placutul,unde se formeaza arta,iar principalul ingredient este dragostea pt bucatarit. Incep timid,accept si astept sfaturile,criticile si laudele voastre.Imi cer scuze de pe acum pentru calitatea mai proasta a unora dintre fotografii,dar cum spuneam,incep timid. Unele poze sunt facute cu ceva timp in urma,cand nu visam la asa ceva. Promit insa,ca imediat ce retetele vor fi refacute,pozele se vor schimba.Va multumesc pentru intelegere!Sper sa va placa si sa va delectati privirea,iar dupa ce veti incerca retetele si papilele gustative. Va doresc spor la treaba, pofta buna si va multumesc pt vizita!
Acest articol a fost publicat în Dulciuri&prajituri și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Negresa de post

  1. Pingback: Negresa de post cu crema de gris si ness | Reteteyummy

Lasă un răspuns

