Midii pane cu legume

scoici pane (2)_Fotor scoici pane (3)_Fotor

Prima data cand am mancat midii(scoici) a fost acum cativa ani pe cand eram in concediu in Grecia. Am gustat…intamplator,eu una nu mi-as fi comandat asa ceva,doar la gandul ca sunt…scoici. 🙂 Am gresit,pt ca de cum am gustat,a devenit mancarea mea preferata si in fiecare zi pana cand am plecat am mancat cate-o portie de midii pane. Am revenit dupa un an,tot acolo,si ne-am dus glont la Taverna Anei(asa se numea) sa comandam o portie de midii pane. Acum,a venit randul meu sa fac acasa. Am gasit midii congelate si a fost foarte simplu sa le prepar.

Ingrediente

  • 1 pachet midii congelate
  • 2 oua
  • sare,piper
  • faina
  • ulei pt prajit
  • legume mexicane

Mod de preparare

Dezghetam midiile. Ouale le batem usor cu furculita. Adaugam sare si piper. Dam midiile prin ou,apoi le trecem prin faina,apoi iar prin ou. Intr-o tigaie,punem ulei si lasam sa se incinga. Adaugam midiile si le prajim usor pe ambele parti. Le scoatem pe un prosop de bucatarie sa se absoarba excesul de ulei.

Legumele le fierbem putin in apa cu sare si le servim alaturi de midii.

Se pot servi alaturi de cartofi prajiti cu tzatziki,sau dupa gustul fiecaruia.

scoici pane_Fotor

Pofta buna!

Despre Reteteyummy

Acest blog este asemenea unui caiet cu retete,doar ca este online. Din pasiunea mea pentru bucatarie,am creat acest blog culinar si vreau sa impartasesc asta si cu alti iubitori ai gastronomiei. Am inceput prin a-mi posta retetele in urma cu mai bine de jumatate de an pe site-ul "bucataras.ro".Acolo mi-a venit si ideea de a avea propriul blog.De acolo am invatat o multime de retete. Aici este locul unde vreau sa imbin utilul cu placutul,unde se formeaza arta,iar principalul ingredient este dragostea pt bucatarit. Incep timid,accept si astept sfaturile,criticile si laudele voastre.Imi cer scuze de pe acum pentru calitatea mai proasta a unora dintre fotografii,dar cum spuneam,incep timid. Unele poze sunt facute cu ceva timp in urma,cand nu visam la asa ceva. Promit insa,ca imediat ce retetele vor fi refacute,pozele se vor schimba.Va multumesc pentru intelegere!Sper sa va placa si sa va delectati privirea,iar dupa ce veti incerca retetele si papilele gustative. Va doresc spor la treaba, pofta buna si va multumesc pt vizita!
Acest articol a fost publicat în Aperitive&Garnituri, Peste, Salate, Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

