Pasta de naut

IMG-20141126-WA0003_Fotor IMG-20141126-WA0000_Fotor

Am facut si eu pasta de naut,am tot citit despre ea ca e foarte buna,bla bla bla. N-a fost pe gustul meu,dar mamei i-a placut foarte mult,asa ca am fost fericita ca n-am muncit degeaba.Acum,stiu si eu ca gusturile nu se discuta si cu siguranta sunt multe persoane carora le place pasta de naut,de aceea,pt voi cei care cautati asa ceva,va las reteta mai jos. 🙂

Ingrediente

  • 500 gr naut
  • 3 linguri zeama de lamaie
  • 2-3 catei de usturoi romanesc sau o lingurita de usturoi granulat
  • 1 lingurita susan macinat(sau tahini,care este de fapt o pasta de susan prajit)
  • 2 linguri ulei de masline
  • sare dupa gust

Mod de preparare

Am folosit naut la punga. L-am lasat de seara pana dimineata la inmuiat in apa. Am aruncat apa in care a stat. L-am pus la fiert si…am asteptat sa se fiarba. vreo 2 ore a durat pana s-a fiert bine. Trebuie sa fie foarte moale. Nu adaugati apa rece in timpul fierberii pt ca se intareste. Sare am adaugat la sfarsit. Il scurgem de apa,pastrand insa putin din apa care a fiert. Il bagam in robot,sau il mixam cu mixerul vertical. Daca este prea „uscat” mai adaugam putina apa,pana are o consistenta buna,ca o smantana mai groasa.Adaugam sucul de lamaie, tahini, sare dupa gust, usturoiul (granulat sau pisat) si amestecam bine. Apoi il punem intr-un castron si presaram deasupra uleiul de masline.Eu am presarat si putina boia pt un plus de gust. Dar…asa cum spuneam,n-a fost wow pt mine.

IMG-20141126-WA0001_Fotor

Enjoy!

Despre Reteteyummy

Acest blog este asemenea unui caiet cu retete,doar ca este online. Din pasiunea mea pentru bucatarie,am creat acest blog culinar si vreau sa impartasesc asta si cu alti iubitori ai gastronomiei. Am inceput prin a-mi posta retetele in urma cu mai bine de jumatate de an pe site-ul "bucataras.ro".Acolo mi-a venit si ideea de a avea propriul blog.De acolo am invatat o multime de retete. Aici este locul unde vreau sa imbin utilul cu placutul,unde se formeaza arta,iar principalul ingredient este dragostea pt bucatarit. Incep timid,accept si astept sfaturile,criticile si laudele voastre.Imi cer scuze de pe acum pentru calitatea mai proasta a unora dintre fotografii,dar cum spuneam,incep timid. Unele poze sunt facute cu ceva timp in urma,cand nu visam la asa ceva. Promit insa,ca imediat ce retetele vor fi refacute,pozele se vor schimba.Va multumesc pentru intelegere!Sper sa va placa si sa va delectati privirea,iar dupa ce veti incerca retetele si papilele gustative. Va doresc spor la treaba, pofta buna si va multumesc pt vizita!
Acest articol a fost publicat în Aperitive&Garnituri, Uncategorized și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

