Palmieri cu zahar,scortisoara si nuca

palmieri cu zahar (5)_Fotor palmieri cu zahar (6)_Fotor

Un desert rapid,care,tot rapid dispare din farfurie… 🙂

Ingrediente

  • 400 gr aluat de foietaj
  • 1/4 cana zahar tos(alb sau brun)
  • 2 pliculete zahar vanilat
  • 1 lingurita scortisoara
  • 2 linguri nuca macinata
  • 50 gr unt

Mod de preparare

Lasam aluatul de foietaj la dezghetat,la temperatura camerei.Despachetam cu grija foaia,sa n-o rupem. Topim untul.Ungem foaia cu ajutorul unei pensule de silicon cu untul topit.Amestecam toate ingredientele intr-un castronel(zaharul,zaharul vanilat,scortisoara si nuca)si presaram pe toata suprafata foii.

palmieri cu zahar_Fotor

Trecem cu sucitorul peste,pt ca ingredientele sa se fixeze in aluat.

palmieri cu zahar (11)_Fotor

Incepem sa rulam aluatul pe lung din ambele parti pana se unesc.

palmieri cu zahar (10)_Fotor

Taiem aluatul in fasii subtiri,cam 1 cm.

palmieri cu zahar (9)_Fotor

Mie mi-a mai ramas compozitie de zahar si scortisoara si fiecare bucatica am „tavalit-o” in castronel,apoi le-am pus in tava tapetata cu hartie de copt,la distanta intre ele pt ca vor creste.

palmieri cu zahar (8)_Fotor

Mi-au iesit 22 de palmieri gustosi,nepunand la calcul cei care au fost „margini”.

Dam tava la cuptorul preincalzit,la foc potrivit,pt. 15 minute,pe sina din mijloc a cuptorului.Se servesc calzi sau reci…sunt la fel de buni! Aaa…si daca renuntati la unt,ii faceti de post. Sunt la fel de buni! 🙂

palmieri cu zahar (4)_Fotorpalmieri cu zahar (5)_Fotor

Enjoy!!!!

Despre Reteteyummy

Acest blog este asemenea unui caiet cu retete,doar ca este online. Din pasiunea mea pentru bucatarie,am creat acest blog culinar si vreau sa impartasesc asta si cu alti iubitori ai gastronomiei. Am inceput prin a-mi posta retetele in urma cu mai bine de jumatate de an pe site-ul "bucataras.ro".Acolo mi-a venit si ideea de a avea propriul blog.De acolo am invatat o multime de retete. Aici este locul unde vreau sa imbin utilul cu placutul,unde se formeaza arta,iar principalul ingredient este dragostea pt bucatarit. Incep timid,accept si astept sfaturile,criticile si laudele voastre.Imi cer scuze de pe acum pentru calitatea mai proasta a unora dintre fotografii,dar cum spuneam,incep timid. Unele poze sunt facute cu ceva timp in urma,cand nu visam la asa ceva. Promit insa,ca imediat ce retetele vor fi refacute,pozele se vor schimba.Va multumesc pentru intelegere!Sper sa va placa si sa va delectati privirea,iar dupa ce veti incerca retetele si papilele gustative. Va doresc spor la treaba, pofta buna si va multumesc pt vizita!
Acest articol a fost publicat în aluaturi, Dulciuri si prajituri de post, Dulciuri&prajituri și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

