Salata Boeuf

P1000164_Fotor

Aceasta salata,a avut loc de cinste anul trecut pe masa noastra de Craciun. Dar cum blogul l-am facut asta vara,nu am putut sa postez salata mea cu om de zapada in mijlocul verii,asa ca,am asteptat momentul potrivit. Asadar,dragii mei,va las mai jos si reteta. O reteta simpla,pe care sunt convinsa ca toate gospodinele stiu s-o prepare. Fiecare in felul ei,e adevarat,dar asta e mai putin important. 🙂

Ingrediente

1 piept de pui

500 gr cartofi

300 gr morcovi

150 gr castraveti la otet

150 gr gogosari la otet

3 oua(2 fierte+1 nefiert,pt maioneza)

ulei(pt maioneza)

sare

Mod de preparare

Spalam morcovii si cartofii bine si-i punem la fiert in coaja.Punem si pieptul de pui la fiert. Se taie gogosarii si castravetii in cubulete si se pun intr-o sita la scurs.

Facem maioneza din doua oua fierte(galbenusurile) si un galbenus crud,cu tot dichisul necesar. Reteta la maioneza o aveti aici.

Dupa ce s-au fiert si racit,se curata cartofii si morcovii de coaja si se taie cubulete. La fel si pieptul de pui.Se amesteca toate ingredientele,se pune sare dupa gust,apoi se amesteca cu maioneza. Pastram putina pt ornat. Iar aici…imaginatie sa ai! 🙂 S-aveti spor!

P1000163_Fotor

Si pofta!

IMG_20141231_154906_Fotor

Aceasta din urma e salata de anul acesta. 🙂

Despre Reteteyummy

Acest blog este asemenea unui caiet cu retete,doar ca este online. Din pasiunea mea pentru bucatarie,am creat acest blog culinar si vreau sa impartasesc asta si cu alti iubitori ai gastronomiei. Am inceput prin a-mi posta retetele in urma cu mai bine de jumatate de an pe site-ul "bucataras.ro".Acolo mi-a venit si ideea de a avea propriul blog.De acolo am invatat o multime de retete. Aici este locul unde vreau sa imbin utilul cu placutul,unde se formeaza arta,iar principalul ingredient este dragostea pt bucatarit. Incep timid,accept si astept sfaturile,criticile si laudele voastre.Imi cer scuze de pe acum pentru calitatea mai proasta a unora dintre fotografii,dar cum spuneam,incep timid. Unele poze sunt facute cu ceva timp in urma,cand nu visam la asa ceva. Promit insa,ca imediat ce retetele vor fi refacute,pozele se vor schimba.Va multumesc pentru intelegere!Sper sa va placa si sa va delectati privirea,iar dupa ce veti incerca retetele si papilele gustative. Va doresc spor la treaba, pofta buna si va multumesc pt vizita!
Acest articol a fost publicat în Salate și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu