Friganele cu finetti si banane

cl13 cl11

Pt ca habar n-am avut ce denumire sa le dau,fiica-mea le-a zis clătuş sau kurtite,pt ca,zice ea minunatiile astea atat de gustoase sunt combinatie intre clatitele cu finetti si banane si kurtos.Am ramas totusi la ceva mai simplu,Friganele cu finetti si banane. 🙂 Nu e inventia mea,am vazut asta pe facebook pe o pagina bulgareasca(cred) „Bon apeti”.

https://www.facebook.com/video.php?v=10152680193046348&set=vb.63301101347&type=2&theate

Fara ingrediente,fara masura,totul „din ochi”,cert este ca a iesit ceva absolut senzational. Fiica-mea,cand a gustat prima data,mi-a zis asa:”Mami,mi s-au inmuiat genunchii la cat sunt de bune…!!!! Doamneeeee!!!!” Este si bomba calorica,e foarte adevarat,asa ca,mancati doar una. 😛 Eu vorbesc?Ca am mancat 3 din prima. :))) Ce mai conteaza,nu fac in fiecare zi! Am sa va dau ingredientele folosite de mine.

Ingrediente

10-12 felii paine toast

2 banane

4-5 linguri finetti

1 ou

150 ml lapte

1 lingura zahar

esenta de vanilie

Pt ornat

3-4 linguri zahar

3-4 linguri nuca macinata

1 lingura scortisoara

frisca

ulei pt prajit

Mod de preparare

Sper sa fiu destul de explicita,daca nu voi atasa si poze cu fiecare pas in parte si sigur veti intelege. Mai aveti si link-ul la clip si va puteti uita. 🙂

Feliile de paine le decupam de coaja.

cl1

Cu ajutorul unui sucitor,le intindem putin. Procedam ca atunci cand intindem aluatul pt gogosi.

cl2

Punem o lingurita finetti(eu l-am incalzit pe baie de aburi ca sa fie mai usor de intins) si intindem pe toata felia,apoi punem intr-o margine banana(doua lingurite).

cl3

Rulam usor felia de paine.

cl5 cl8

Oul il batem putin cu furculita,adaugam laptele,zaharul si vanilia si amestecam bine. Dupa ce terminam painea de umplut si rulat,introducem fiecare bucata in compozitia de ou cu lapte si zahar.

cla6

Punem apoi la prajit in uleiul incins.. Prajim pe ambele parti.

cla7r

Scoatem pe o farfurie. Separat,pregatim zaharul,nuca macinata si scortisoara. Dam fiecare bucata prin acest amestec pe toate partile.

cla8

Punem pe farfurie. Se serveste alaturi de frisca batuta.

cl10 cl14

Delicios!!!

Virtual,am si pt voi cate o bucatica. 🙂

cl12

Enjoy!!!

 

Despre Reteteyummy

Acest blog este asemenea unui caiet cu retete,doar ca este online. Din pasiunea mea pentru bucatarie,am creat acest blog culinar si vreau sa impartasesc asta si cu alti iubitori ai gastronomiei. Am inceput prin a-mi posta retetele in urma cu mai bine de jumatate de an pe site-ul "bucataras.ro".Acolo mi-a venit si ideea de a avea propriul blog.De acolo am invatat o multime de retete. Aici este locul unde vreau sa imbin utilul cu placutul,unde se formeaza arta,iar principalul ingredient este dragostea pt bucatarit. Incep timid,accept si astept sfaturile,criticile si laudele voastre.Imi cer scuze de pe acum pentru calitatea mai proasta a unora dintre fotografii,dar cum spuneam,incep timid. Unele poze sunt facute cu ceva timp in urma,cand nu visam la asa ceva. Promit insa,ca imediat ce retetele vor fi refacute,pozele se vor schimba.Va multumesc pentru intelegere!Sper sa va placa si sa va delectati privirea,iar dupa ce veti incerca retetele si papilele gustative. Va doresc spor la treaba, pofta buna si va multumesc pt vizita!
Acest articol a fost publicat în Dulciuri&prajituri și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu